kottenz

Alla inlägg under mars 2010

Av Jasmine Martinsson - 24 mars 2010 16:42

har inge internet s¨å kna inte blogga ngt . gjort videoinlägg kommer upp när mitt internet kommer puass

Av Jasmine Martinsson - 23 mars 2010 07:44

Nu måste ja dra till skolan men såhär ser jag ut idag :D

  

Pusspuss ! 

Av Jasmine Martinsson - 23 mars 2010 07:01

Nu har jag precis vaknat . FÖrsov mig !!

ja skulle ju vakna kl 6 och nu vaknade man kl7 men men måste börja klä på mig och de . lägger upp bilder sen på dagen outfit :D<3

jag just nu !

  

Av Jasmine Martinsson - 22 mars 2010 21:35

Nu ska jag och jojo snart gå och lägga oss .

Vi ska upp kl 6  jobbigt värre liksom!!

Men nu ska ni få höra min nattlåt !

somnar alltid till denna låt ! så jävla braa älskar den verkligen <3

godnatt sov sött alla !


Av Jasmine Martinsson - 22 mars 2010 20:58

Nu ska man kolla tågbiljetter till Enköping . ska träffa Hemlig där!

Ska vara där tills på söndag!

sjukt mysigt  <3

Har träffat han 2 gånger nu och hoppas de blir fler :D<3

Kan berätta att han rappar och han är jätte duktig

 . Nu blev ni nyfikna ? <3

  

Av Jasmine Martinsson - 22 mars 2010 20:30

Heej igen !


Nu har jag precis kommit fårn badet och ja kollar runt på nätet om ja hittar ngt kul och de gjorde jag !

spray-on condoms

Jag hittade en rätt rolig uppfinning. En spray kondom. Prototypen, som började testas förra året, består av ett hårt plaströr med munstycken som spray flytande latex från alla håll, ungefär som vattnet sprutade i tunneln av en biltvätt. Enligt Krause, det finns många fördelar till sin spray-on kondom. "kondomen passar 100% perfekt, och säkerheten är mycket högre än en vanlig kondom, och det känns mer naturligt."
Men det finns några stötestenar. De män som testat spray-on kondom hade några tveksamheter, säger Krause. Vissa var lite rädd att använda röret "och skulle bara testa det på sina fingrar. Andra oroar sig att mekanismen, som väser som spray, kan förstöra stämningen. Men det allvarligaste problemet med design - vilket har hållit produkten från marknaden hittills - är att latex tar för lång tid att torka. Flytande latex för närvarande tar två till tre minuter att vulkanisera, vilket gör det opraktiskt. "För människor att köpa det," Krause säger, "det måste vara redo i fem till 10 sekunder." ( artikel hämtad från:
  
 självlysande kondomer 150kr för ett 3-pack och behöver endast exponeras i ljuset i 15 sekunder för att sedan lysa i 15 minuter. Kondomerna går att köpa hos i den amerikanska webshoppen Condonia
  
Av Jasmine Martinsson - 22 mars 2010 13:56

Nu har jag NO !!

Ja ska fortsätta skriva om tråkiga kroppen och de roliga är att vi kollar på snuskiga saker som t.ex . Logga in på google.se sen går du in på bilder och sedan söker på rosa socka. första bilden . VARNING ! Dra ut kuken sakta ! hahahahahaha

Puss puss <3

  

Av Jasmine Martinsson - 22 mars 2010 13:00

Heej !

Nu sitter jag på b-engelskan och har skit tråkigt !

Ja måste göra klart mina  sista uppgifter .måste ha betyg . 6 veckor kvar liksom. Men ja skriver mer när ja kommer hem puspuss

  

Jag saknar verkligen min bror ! Älskar dig David !

Ovido - Quiz & Flashcards