kottenz

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jasmine Martinsson - 30 augusti 2010 20:34

Kolla in den här söta tjejens blogg !

http://amandahansen.bloggplatsen.se/

Hjälpt henne lite med design ska snart fixa hennes header . <3

Av Jasmine Martinsson - 30 augusti 2010 09:43

Nu ska jag väcka jojo och sedan drar vi till skolan.

         

Av Jasmine Martinsson - 30 augusti 2010 09:16

Grattis Niki på 15 års dagen <33


gamla bilder ! <3

      

Av Jasmine Martinsson - 30 augusti 2010 08:48

Dagens Låt

Av Jasmine Martinsson - 30 augusti 2010 08:11

Precis vaknat och sitter nu framför datan och käkar frulle. Börjar 20 i 11. Så skönt!

  

mums !


Emelie johansson är funnen , så alla kan ta de lugnt nu <3

  

Av Jasmine Martinsson - 29 augusti 2010 22:13

Någon som kan fixa en blogg design till mig ? 

ska börja blogga på blogg.se och behöver bloggen fixad , hör av er !

adda absolutjasmine@hotmail.se

Av Jasmine Martinsson - 29 augusti 2010 20:30

Precis kommit hem och har sovit nästan hela dagen. Kollat på minst 3 filmer.

Igår styrde vi. Kom lite folk och vi satt och spela lite spel och drack. Orkar inte skriva om allt som hände och så men har en video och bilder.


Andre och Erik Sjunger !


Mina små Party Pingler !

     hahaha !

   Ferrari så söt!

   Hahah mina bebisar !

Av Jasmine Martinsson - 28 augusti 2010 13:13

Nu har jag och jojo käkat frulle. Jobbade igår i Palatzet med Niki , Sandra och Marie. Några rappare från sthlm kom och sen vare ngr från Eskilstuna. Glömde helt bort att filma och ta bilder .. Men blir nog många bilder ikväll för idag ska jag sova hos jojo hos hennes mamma. Vi är ensamma hemma så gud vet vad som händer ikväll !

vi ska typ dra nu så kommer inte blogga ngt idag . puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards