kottenz

Alla inlägg under maj 2010

Av Jasmine Martinsson - 31 maj 2010 12:59

SShuuee !  

 

sitter på b-språket och gör inte alls mkt. Har super duper tråkigt*!

Jag har funderigar på att bränna fast löshåret men inte som man brukar göra hos frisören. ja köper löshåret som är utan clips och sen ska ja bränna fast med med trälim . hört att de är skit bra och att de lösnos lätt om man vill ta bort det !

 

 

Idag ska jag ner till stan med jojo. kolla kläder och sådär. sen ska ja hem tigga lite pengar av mami så man får allt man har lagt undan. Brukar lyckas haha !

Sen ska ja nog försöka köpa löshåret imorgon eller på onsdag - torsdag.

 

På onsdag ska ja färga håret till ( hemligt ) <3

Men nu måste jag jobba vidare hare på pussn <3

  

My sexy booy


Av Jasmine Martinsson - 31 maj 2010 09:11

vaknade kl 8 och har klätt på mig och fixat håret , inge smink nu när de är fint väder?? nu måste ja dra till skolan och min stora data  har kraschat :( buhu!!

see yaah later <3

Av Jasmine Martinsson - 30 maj 2010 23:09

Godmorgon<3


haha skoja bara

Idag somnade jag när vi var hos mormor. Jag satt och åt en kaka och plötsligt somnade jag. sen sov ja hela bilresan hem och sen gick jag och la mig kl 17.00och vaknar kl 20.30 Ja flög ner från

sängen sen ser jag mamma sitta vid soffan  


jag :

- vad gör du vaken så tidigt `??? 

mamma:

Ja kollar teve ,tidigt?

jag :

Varför sitter du med dina jobbar kläder , jobbar du morgon nu ?

Mamma :

- men jasmine kl är ju 8 på kvällen.. vart har du tänkt dra iväg ?

jag :

- skolan hahahah 1!!

SÅ nu kan jag alltså inte somna om .. FÅr väl sitta uppe ett tag till.

        Gjorde en bild till min syssling .. ser så liten ut här  haha

saknar dig iallafall , får väl träffas snart <3    

Av Jasmine Martinsson - 30 maj 2010 10:22

Heej / godmorgon


Kom precis hem från sandviken. Fyfan vad kallt de var inatt och jävla massa mygg vare med.

Jag och jojo kom dit kl 7 typ och vi lärde känna jojo s killes kompisar skit sköna och roliga som satan ! kände några sen tidigare. Vi startade grillen och började grilla. sen började vi dricka lite smått och efter 3 timmar badade jag och jojo med 2 andra tokstollar. jag och jojo badade topless men vi höll för våra brösta ;) sen värmde vi oss igen och pratade och sjöng. Sen slutade väl kvällen med att vi somnade vid 5 och vaknade kl 7 . Inta alls kul !! 


SKa hoppa in i duschen nu och sen fixa mig och sen ta lite bilder . Börjar ju bli dåligt med de nu tycker jag :/ 


Ska länka två bloggar som kommenterade att dom ville bli det. <3



en blogg ni bara måste läsa!!
EN skön tjej som skriver om allt möjligt och lite till. 
har börjat läst den och har fastnat och tycker ni med borde läsa den !!

http://gayflickan.bloggplatsen.se/
en blogg ni bara måste läsa!!EN skön tjej som skriver om allt möjligt och lite till. har börjat läst den och har fastnat och tycker ni med borde läsa den !!



http://desireeryd.bloggplatsen.se/


En tjej som är jätte söt som skriver om sin vardag och verkar gilla hästar.


skriver senare puss <3


Av Jasmine Martinsson - 29 maj 2010 17:22

Hej alla sötnosar , såg att många skrev jätte gulliga kommentarer och såklart ska ja länka alla bloggar , men nu har jag inte tid ska tälta med massa kompisar. kameran är med såå.. ja delar med mig allt imorgon . Har inte kunnat bloggar nu på flera dagar för mitt internet strular.. sry för det men hörs imorgon <3

Av Jasmine Martinsson - 24 maj 2010 13:00

Shuee

Nu sitter jag i skolan och gör typ ingneting. Försöker bli klar med min skådespelar sak.. Skit tråkigt !


Hitta massa bilder , mig som brunett ! <3


utan smink !

      


skriver senare pusspuss <3

Av Jasmine Martinsson - 24 maj 2010 09:04

Hahah nu har jag och jojo tagit lite bilder <3


       

Bara ögon smink idag !!


  

Jag                                           Jojo

     

jag ochjojo

  

Mina coola strumper med getingar <3


Min och jojos nya favorit låt !! <333


Av Jasmine Martinsson - 24 maj 2010 08:20

Nu är jag snart klar !

Har nu , dushcat , jojo målade mina naglar och tånaglar , klätt på mig och nu fixar jojo mitt hår ;) <3


våran låt som vi lyssnar på nu <3


TOg den från 

http://rahlenfeldt.blogg.se/


pussn <3

Ovido - Quiz & Flashcards