kottenz

Alla inlägg under september 2010

Av Jasmine Martinsson - 30 september 2010 15:59

Heej alla söta läsare !


Nu är de så att jag och jojo ska snart ner till stan. Först en dusch efter skol joggen Gick 5 varv , duktig man är   Första idrotts lektionen man har varit med på  

På stan ska vi fika som vanligt sen ska ja kanske träffa en killkompis nice nice.

Uppdaterar mer när jag kommer hem   


  

En oseriös bild..

Av Jasmine Martinsson - 29 september 2010 22:52

Heej bloggsen !


Precis kommit hem och är helt döööd ! Har varit i skolan tagit massor med bilder och filmat . Sedan kolla man på dans i teatern  sjukt grymma dansare ! Nu ska man sova för imorgon är de skoljoggen.. 5 varv i Årbyskogen ... DE KLARAR JAG ( hoppas jag)

Har inte så mkt att skriva men Här kommer bilder från idag.

                        


Och två st video klipp 


Bjuder på alla <3 puss

Av Jasmine Martinsson - 29 september 2010 08:47

Nu har ja bråttom , skolfoto idag :( 

   Min frukost <3

  

Av Jasmine Martinsson - 28 september 2010 23:35

En film när jag och Niki kollade fotboll ( igår)

HAHAHAH

Hade tråkigt och så bjuder man på ett video inlägg !

Av Jasmine Martinsson - 27 september 2010 22:46

Idag ska söta Niki sova här!

Idag har jag sofia niki och jojo varit på stan sedan varit i skiftinge och kollat fotboll. Killarna är ju så duktiga!

  

Av Jasmine Martinsson - 27 september 2010 11:04

letar skoler och försöker bestämma mig vilken linje jag ska börja. Ja måste verkligen välja rätt och välja något ja kommer tycka är kul. Mina betyg ska ja fixa nu ! Har så mkt att tänka och så mkt att göra.

RInga skolerna

Besöka skolerna

Fixa betygen

Hitta lägenhet

köpa möbler

och fixa små saker till lägenheten.

Och till sist ett extra jobb på helgerna så man kan betala ut hyran själv.

ja ni som sagt så har jag mkt att göra .. men de kommer blu underbart skönt att flytta den 16 juni ! Hejdå Eskilstuna och hej underbara malmö !!!

 

 

 

Sitter just nu på skolans data och här hittar man gamla bilder.

              

                            Bjuder starkt på dom <3

Av Jasmine Martinsson - 27 september 2010 09:16

Nu länkar jag en blogg till men de är för att ja är helt fast vid denna blogg..

Här har ni en grym och  rolig blogg ! 

  

http://perkennyoliver.blogg.se/

Av Jasmine Martinsson - 27 september 2010 09:08

Nu har man vaknat och jojo ligger kvar och snarkar . Snart ska man väcka henne också   ! Nu ska ja börja fixa mig och sådär så de kanske blir ett snabbt inlägg innan ja drar. PUss <3

   En bild ja ritade för typ en vecka sen 

Ovido - Quiz & Flashcards