kottenz

Alla inlägg under april 2010

Av Jasmine Martinsson - 23 april 2010 12:05

Heej bloggen !

 

Har inte kunnat skriva på länge men har varit sjuk och vart överallt .. Var igår på sjukhuset och de misstänker att man har lunginflamation .. :( Så idag ska ja ta massa prover och kolla hur allvarligt dehär kan vara !! :(

 

Men idag blir det film mys med jojo tänkte ringa runt och kolla om någon vill kolla med oss. Orkar nog inte dricka i helgen. Funderar på att hänga med brorsan till sthlm men får se hur jag mår. Men jag lovar ska bättre mig med bloggen. Men ibland känns de som man inte orkar ha bloggen kvar känns så fel att låta er kolla sen har man inte skrivit ngt .. HAHA  jaa men får se hur jag gör.

  

(bild på mig sen vintras)


Av Jasmine Martinsson - 20 april 2010 17:13

Heej bloggen !

 

Skrev inget igår efter skolan men drog hem till jojos mamma som bor ute på landet. RIktigt mysigt varee där !

FIck gå upp kl 06.30 för bussen gick kvart i 8 och ja e seg som fan på morgonen..

09.20 vare teater med skolan och andra skolor, Fame. Jag satt med jojo hampus och simon.. somnade typ 3 gånger.. HAHAH  !!

Sen drog vi till skolan hade NO skit tråkigt .. men men så är livet allting kan inte vara kul. Sen efter NO så skulle man på utvecklingsamtal .. de gick sådär .. Ba skit snack här och där . En del kan inte låta andra va liksom ...

När jag kom hem hade mamma köpt två nagelack och två läppgland och en smink väska ! Tack mamma<3

  

      

Av Jasmine Martinsson - 19 april 2010 11:44

www.filipedwards.blogg.se

Skit söt kille , känner han inte men tycker ni ska kolla in hans blogg ! läst den några gånger och börjar fastna <3

  

Puss på den sötnosen

Av Jasmine Martinsson - 19 april 2010 11:19

   Tjaaaah bloggeehn !


Nu sitter jag på engelskan med Niki trickey och sjunger jag vill vara din margareta fast vi försöker sjunga den på engelska hahahaha !! så lyckat <3

Stockholm över helgen kanske wiihuuo träffa brorsan och massa andra killkompisar. kramiiiis ska jobba nu <3

Av Jasmine Martinsson - 19 april 2010 08:14

Dagens outfit

 

  

SVart tröja

Svart linne

Svarta taits

svart armband

Mycke svart idag !

 

Tog lite extra bilder med

      

 


SKa till skolan nu , ha en bra dag alla pussn <3

Av Jasmine Martinsson - 19 april 2010 07:49

Godmorgon !

 

försov mig lite men nu ska jag käka frulle sedan fixa mig och klä på mig. Senare idag efterskolan ska jag nog dra hem till jojo eller ngt.


Morgon låten !!


Av Jasmine Martinsson - 18 april 2010 21:43

Heej bloggisen


Nu har jag städat och fixat klart allting. tog lite bilder och kollat på tv. Ska snart sova ..Pussn

 

 

Nu ska jag snart ha en tävling , SKa välja ut 5 snygga killar sen ska ni få rösta på dom 2 killar som ni tycker är snygga sen ska jag ställa frågor och sådär , små lära känna dom typ .Sen väljer jag en av dom och åker hem till han över en helg ? Låter nice va ?? :D <3


Fick en kexchocklad av mamma <3


       

Natti bejbis<3  

Av Jasmine Martinsson - 18 april 2010 18:06

Tjenixen !

 

Precis städat klart mitt rum och fixat mitt internet på den stora datan .. Blir galen men men. Beställt massa kläder  och städat mitt rum .. mamma tycker mitt rum ser ut som ett pojkrum .. men nu ser det fint ut. SKa försöka få tag på Niki ska hämta min kamera och sådär.

Idag ska jag nog inte göra ngt speciellt .. skola imorgon. Imorgon kanske man ska träffa Pontus om jag hinner I

 

Ikväll ska jag ta ett bad och bleka tänderna .. har gjort de några gånger nu men de ger resultat efter 3 - 4 gånger och man måste ha gegan i 1 timman typ och de smakar bläääää !! skummar i hela munnen.

    

En kläning jag köpte i tisdags från gina.

Ovido - Quiz & Flashcards