kottenz

Alla inlägg under juli 2010

Av Jasmine Martinsson - 29 juli 2010 12:39

Heej alla söta läsare !


Nu är det så att min älskade pojkvän kom hit till Eskilstuna med hans kompis Jimmie. VI har inte gjort ngt speciellt sådär men senare idag eller imorgon ska vi till Göteborg igen .VI ska sova hos älskling tills på Måndag sedan åker vi till smögen eller vad de heter. Vi ska vara där en vecka. Myspys. SÅ jag kommer inte skriva ngt alls i bloggen. Men ja har min brorsas gamla mobil och kameran till den är ganska bra så  ja lär ju ta lite bilder. Men ni får försöka ha de lika bra som jag . PUss älskar er <3333

Av Jasmine Martinsson - 26 juli 2010 13:29

Vaknade för inte alls så länge sen. Smsat hela morgonen med älsklingen . SKa hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Idag ska jag träffa jojo bebis. Saknat henne sjukt mkt !!! Aja inge mer att skriva!


Bilder från igår när jag kom hem.

Jag älskar klubbor !!

  Min favo-godis affär i göteborg. DOm har grönblåa påsar ! hahahahaha

Om ni ska hem till mig när ja e i göteborg leta efter dessa påsar ! ;)

  

Av Jasmine Martinsson - 25 juli 2010 20:59

Åh är så jävla trött på folk .Som inte har ngt liv .. VÄnner som ljuger och är falska. Sånna som gör allt för att tigga bråk. En sak till . NI som har något problem med johanna ( jezzie) då har ni problem med mig med. Trött på att läsa hennes kommentarer på facebook o på hennes blogg. Har ni inget bättre för er än att jävlas med henne hela tiden .Verkar ju knappt såå... Så jävla omoget och dessutom är ni flera .. Seriöst . Men johanna jag kommer alltid ställa upp för dig och de vet du.<3

 

Nu har jag iallafall kommit hem från Göteborg och är j*vligt trött !

Har haft de jättte mysigt och saknar redan min Oliver.. :(

SKa snart tillbaks och då hänger jojo med  (y)

SKa föra över bilder snart och sådär. Men först ska ja byta blogg sida. Hare bra puss <333



Av Jasmine Martinsson - 24 juli 2010 15:08

Imorgon åker ja hem , längtar hem men endå inte .. VIll inte lämna Oliver och vill träffa min Jojo .. hmm . men om två veckor kommer jag och jojo ner igen .. !!

Idag ska jag på bio med Jennie , Oliver ,Jimmie. Och Oliver om du läser detta nu så har ja börjat alla namn med stora bokstäver ! :P

pusss<33

    

Här e min snygging :D<3

Av Jasmine Martinsson - 22 juli 2010 13:59

Heej alla söta läsare !


Nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig. Idag blire stan och sedan träffa oliver och jimmie. Har haft de jätte kul och trivs skit bra här , vill typ inte hem. Sen har man träffat b-vän fabbe. Hade kul med han med !! träffa hans kompisar och där hände de mkt .. som ja bara vill glömma !! men nu hinner ja inte skriva mer .. skriver när ja kommer hem och de är på söndag.


bilder från brorsan data.

hans tattoo , snygg va ?

    

brorsan och hans tjej, dom betyder verkligen mkt för mig . love yaah <3

Av Jasmine Martinsson - 20 juli 2010 11:19

Nu drar vi

Min packning

  

Inte så mkt som ja brukar har men ja klarar miig <33

smsa gärna om ni vill 0762555498 comviq

Av Jasmine Martinsson - 20 juli 2010 10:34

shue bloggen !


SNart ska vi till tågstationen , 3 timmars resa kul .. haha ska typ sova hela vägen varut 'öppe hela natten endå.

Har inget speciellt att skriva men hare bra puss <33


dagens outfit

  

myskläder så sover ja skönt på tåget , <33


Av Jasmine Martinsson - 20 juli 2010 06:01

  

Man lever ju bara en gång och därför försöker ja göra de bästa av mitt liv.

Ja lever livet helt enkelt. Provar på saker man inte får , gör saker som ja själv vill.

Gör pinsamma saker hit och dit. Men jag ångrar inget. Jag är stolt för den jag är.

.Jag är glad för dom vännerna jag har och för dom som bryr sig om mig.

Jag är inte perfekt men de är ju ingen ?

Falska vänner skaffar alla men inget man dirkt behåller. Och många får sitt hjärta krossat av killar/tjejer.

Käreken är svår men endå något underbart. Men de kan göra så ont bara..

Ibland kan man höra när folk klagar på att de är synd om dom , att dom mår dåligt för t.ex att deras föräldrar bråkar. Men jag ska ge er ett tips .

De finns dom som har det värre. Nån kanske har förlorat sin mamma. Means du själv gnäler att dina föräldrar bråkar.För mig känns de mkt mtk mkt bättre.Se alltid framåt. Sluta dröm och gö din dröm verklig , ingen kommer ju hindra dig ?

Ovido - Quiz & Flashcards