kottenz

Alla inlägg under juni 2010

Av Jasmine Martinsson - 28 juni 2010 10:55

Godmorgon bloggen !


Förlåt för en dålig uppdatering men mycket har hänt nu på dom senaste dagarna.

Men de är privat , familje sak.

Idag ska jag bara vara ute sola , dunka musik m.m

tänkte köra en hiss och diss lista ..

  


 

När jag kommer hem får man en ny mobil de gillas  !    Träffat kusinen Paulina , alltid lika roligt <3

  

hatar småland, så tråkigt folk och ba bönder överallt.. !

Falska vänner, vem har inte tröttnat på idioter .. ?    Fabbe och jag har glidit ifrån.. inte snackat på hundra år.. blir en diss till våran vänskap ..  

var och kollade på linneas blogg, hon lilla söta saken och vill vara som mig . Kolla vad gulligt !!

 

Ändrade pappas bakrunds bild snyggt va ?

    

Ska duscha nu och sedan sola. Hare bra <3   

Av Jasmine Martinsson - 24 juni 2010 11:11

Precis vaknat , är ass trött !

Fick inte låna farfars data igår så kunde inte lägga upp bilderna. men jag får alla bilder på en skiva senare. Så det är bara att vänta ... Igår väntade jag och jojo på fyrhjulingen som skulle kommit vid sex men de hände två saker.. suck !

Idag efter kl 12 ska ja förlänga håret jippie!  Finns ju inte platina blont hemma i eskilstuna .. ! Men nu ska ja käka, chatta och dunka musik bye <3

Av Jasmine Martinsson - 23 juni 2010 10:43

Nu är ja snart klar , kl 11 kommer farmor och hämtar oss. Jojo ligger kvar i sängen .. tröttis hon är då hahahah !

fixat en ny header :D bättre än den förra iallafall.

Nu ska jag sola bada och bli brun hare braa kyss och smek   



Morgon låten <3

 

Av Jasmine Martinsson - 23 juni 2010 09:41

Godmorgon !

 

Precis vaknat och farmor kommer snart och hämtar oss.Lägger in bilderna idag från farfars systemkamera (Y)  Ska nog vara hos farmor till 17.00 för kl 18.00 kommer min fyrhjuling !!! yeaah   


ALLA B-RUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.






KÄRLEK:





Är du kär just nu? - Hmm vet inte !?

 Har du någon kille just nu?- inte tsm med någon
Har du dumpat någon?- Japp.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast? - Pappa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - absolut inte !

 
SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Kunde vart duktigare

Har du bra betyg? inga kommentarer ;)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - klart !
Sköter du dej i skolan? - Hyfsat haha !
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - alltid
Haft mobilen på lektionstid? - alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - japp

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - hos mamma menpappa  på loven
Trivs hemma? - ibland
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - haha jaaa
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja :P
Vem betyder mest för dej i din familj? - mina store bröder
kommer du älskar din familj oavsett vad som händer? - absolut

 


VÄNNER:
Du har vänner? - klart man har

 Du brukar vara med? - Mest jojo , men alla möjliga
Vem/vilka var du med sist? - jojo, paulina , daniel och tim
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? såklart !
Är det okej att ha kill-kompisar? - yes !
Har du pussat någon av dina kompisar? -  många gånger
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? never
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? -  tror jag inte =)

 
ALKOHOL:

Har druckit alkohol? men ja
När drack du alkohol senast? - ¨någon helg sen
Vem bjöd dej på alkohol? - vet inte :(


FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? - Inte om jag bara är hemma osv..
Putar med läpparna på kort? -  ibland  
Tar kort på dina bröst? - hahah nej men har hänt
Använder foundation på läpparna? - omg nej
Super dej packad varje helg? -hahah nej =)
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? -jag plattar de :)
Ditt hår e knallblont? - hahah kan man säga !

Vad var det för sorts alkohol? - öl ,cider
Brukar du dricka alkohol? - händer väl
Har du druckit öl? - Ja klart.
Tycker du om öl? - inte äckligt , går att dricka


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - jadå
Vill du bli kriminell? -  min högsta dröm! not
Varför gör du sånt här? - För jag har tråkigt och jojo sover .. inget att göra.
Vad är inte okej med att vara kriminell? - jag vet inte
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? -beror på hur långt de är hem
Har du suttit i fängelset? - nej

Vill du hamna i fängelset? - nej ?

 


DÅLIGA TIDER:

 Vart på dåligt humör den senaste tiden? - kan man säga.
När grät du senast? -Igår

 Du har gråtit över en kille? - ja 4 gånger ..
Vem bråkade du senast med? - jojo / pappa.

 


ÖVRIGT:


Film? - de mesta .
Lyssnade senast på? Solo -Iyaz

  


Av Jasmine Martinsson - 23 juni 2010 00:08

Heej bloggen ! <3


Dagen började med att jag och jojo gick ut och sola. Sen ville jojo bada , så vi tog med våra grejer och började gå. Först genom en skog sen över tågrelsen sen på grusväg. Inga skor hade vi. Skit långt att gå och vi kom aldrig fram till badplasten.Sen ringde vi Arne ( pappas granne) bad han hämta oss. Undertiden vi väntade så satt vi på våran filt och väntade på bilvägen.Våra fötter brändes som F*N

Sen kom det en bil och vi flög upp , iallafall jojo. Seg som jag var så ställde jag mig på filten och jojo drog undan filten och jag ramlade. Skrapa upp mitt knä. aJJ !!

Sen efter 10 min kom Arne och hämta oss. Åkte hem och kollade på film. Massa blåser under våra stackars fötter!

Sen kom pappa hem och vi snacka minnen och att jag ville ha nyttlöshår.Ska försöka fixa de imorgon. Pappa ville att jag skulle raka av mig håret. Slitet som fan fast jag har klippt mig och färgat de.. buhu !

Min älskade pappa har köpt en fyrhjuling till mig som vi ska här hos han.

får hem den imorgon wiiiieee !! <3

men nu ska ja vara social pussn <3

Av Jasmine Martinsson - 22 juni 2010 01:12

Heej igen <3


Nu ska jag snart sova , sitter och pratar med pappa om att åka utomlands. Goa vill pappa åka till men jag och jojo till åka till karibien eller malta.Men men sen så tror min och jojos föräldrar att jag och jojo är lebbar .. hur kul är de då ?!?!?

pappa tvingar mig att lyssna på hans musik t.ex


Aja skriver mer imorgon pusspuss

Av Jasmine Martinsson - 21 juni 2010 18:27

Heej bloggen!


Har inte kunnat uppdaterat så mkt för att jag och jojo har kollat massa filmer och då menar jag massa! Men nu sitter jag vid datan och kolla vad man hitta


Kissie i en musik video. Ni ser ju vart hon är med sina bröst och rosa shorts.

Låten e skön <3

Av Jasmine Martinsson - 19 juni 2010 12:58

tjenixen


Vi stannar hos pappa hela dagen. För de kommer börja regna men de gör inte så mkt.Idag har vi bara dunkat musik och kollat runt på datan. har inget att skriva men här har ni en låt som ja hittade nyss<3


Ovido - Quiz & Flashcards